Ford přepracoval Mustanga k uložení motoru Big block v roce 1967 a Carroll Shelby přepracoval Shelby Mustang. Kladl důraz více na image a vzhled než na celkový výkon. V tomto roce byl GT 350 nabízen s, nyní už dobře zavedeným, motorem Small block 289 cid poskytujícím 306 koní. Přibyl však model GT 500 s motorem.Big block 428 cid. Rok 1967 by také byl posledním rokem,kdy byly Shelby Mustangy vyráběny v letištním hangáru továrny společnosti Shelby-American v Los Angeles v Californii. Nájemní smlouva vypršela a bylo také těžké nalézt dodavatele sklolaminátových součástí. Californie byla najednou příliš daleko od Detroitu.Výroba se proto pro rok 1968 přemístila do montážní linky A.O. Smith ve městě Ionia,stát Michigan.
Shelby Mustang 1967 měl delší příďovou část kapoty s novou mřížkou chladiče, osazenou novým shelbyho emblémem stočené kobry, umístěným na levé části mřížky. Nová sedmipalcová dálková světla byla umístěna vedle sebe uprostřed mřížky. Ale díky tomu ,že v některých státech toto uložení bylo nelegální, byla světla později přemístěna do krajních částí mřížky. Kapota byla vybavena nasávací kapsou která přiváděla vzduch do sání, a tento průduch tvořil centrální ohyb kapoty. Mřížované otvory za nasávačem daly každému na vědomí že auto je vybaveno klimatizací. Boční nasávací kapsy byly tvarovány k odvodu vzduchu k brzdám. Boční nasávací otvory na zadním C sloupku sloužily k odvodu vzduchu z kabiny auta. Nápad k použití nasávacích kapes byl převzat z Fordova závodního modelu GT-40. Znak stočeného hada se objevil nad bočními pruhy na zadní části předního blatníku. Nápadné „Le Mans“ pruhy přes kapotu byly opět na přání a objednat si je bylo možno u prodejce. Zádní světla byla převzata z modelu 1967 Cougar, a koncový spoiler byl začleněn do víka zavazadelníku. Záď Shelbyho byla zakončena vypouklým víkem nádrže se stočeným hadem a stejný emblém byl umístěn na pravém horním rohu spoileru.
Interiér obsahoval vybavení deluxe s novým otáčkoměrem, cejchovaným do 8000, a novým tachometrem končícím číslicí 140 MPH. Nastavovací bezpečnostní pásy byly součástí standardního vybavení, ale nyní zvýrazněny nefunkčním ramenním navijákem.Ramenní pás byl tedy uvolněný. Díky špatné opravitelnosti a vyššímu točivému momentu kterým GT-500 disponoval, byla automatická převodovka C-4 nahrazena vylepšeným masívním modelem C-6. Pro zesílení modelu GT-350 byl opět nabízen kompresor Paxton. Na začátku produkce byl nabízen prodejcům pro modely GT-500 motor 427 cui - jako speciální nabídka. Pro rok 1967 byla navržena zároveň nová,exklusivní celohliníková výpletová 15 palcová kola „Star-Mag“ navržená firmou Kelsey-Hayes. Dále byla nabízena 15 palcová deseti paprsková hliníková kola. Shelby Mustang ročníku 1967 je často vyhledáván pro svou kombinaci elegance a výkonu.
Komentáře
Přehled komentářů
Si namachrovanej! Jak svin!
gosteelhorses
(marty, 8. 7. 2009 0:11)na tuto klasiku nemate ani jeden z vas vy hrdinove...ale dobra zprava-od tohoto leta se tu zacinaji prodavat repliky mustangu gt 500 eleanor za pouhych 3.720.000....tak chci videt kolik z vas se s nekterym ukaze na silnici!hovno,hovno zlata rybko,co?a piste aspon spravne cesky negramoti...a holy prdele ze slovenska at nepisou vubec!mimochodem-vlastnim ford mustang bullit a jine auto uz nikdy nechci!tak nazdar pytlici a nekde nekdy ve 280 v hodine!!!!!
cus...18.9.2008
(carrol, 25. 1. 2009 17:00)tak hale ty vypatlanej debile...ta tvo je prestavena sracka zdaleka nevypada jako normalni forf mustang...z cehos to prosimte prestavoval z trabanta???nebud trapnej!!!kazdymu malymu decku dojde ze kdyz si clovek nemuze mustanga koupit v cr tak si ho proste objedna z ameriky!!!ale tobe to bud nedojde nebo na to nejsi financne zalozenej!!!tak si dal jezdi v ty svy sracce a me nezavid!!!
nic
(Maros, 8. 10. 2008 20:30)Moje oblubene auto je toto mustang. Neviem preco ale mne sa strasne paci asi preto lebo ma 12valcov dobri motor a ... . Ked budem velky tak si taketo auto kupim :-) moj email:genius710@azet.sk
nic
(fanda zavadil, 21. 9. 2008 18:30)obdivuji vaseho forda mustanga me se hlavne libi fordi mustangy je mi 12 let a uz sleduju fordy mustangy od malicka muj email:Zvadil21@seznam.cz
cus
(mustang junior, 18. 9. 2008 7:04)cus vy vylizanci vy tu karu nigdy mit nebudete vy debilove protoze v cesky republice tohle auto neni tak si voprcujte jiny ja tu karu mam ale jeste ne dostavenou takze cus vy prcalici jo a pro klasu tvoje holka vypada jak starej worangutan a ty ja vypicee
to nemá chybu
(jakub, 2. 8. 2008 11:40)tak tohle auto nemá chybu protože je to strašně dobrý auto tak se na něj serou ty dnešní tuningáři mustang je prostě mustang a není to žádní nějakí auto ale prostě ELEANOR
to auto nema chybu
(ice man cz, 16. 7. 2008 20:58)na mustangu neni co upravovat je to stara skola.soulad krasy a sily.proste nadhera hlavne schelbynka.
klása
(mustang shelby gt500 eleanor=klása, 4. 6. 2008 6:53)ja si tohle auto koupim,časem,asi tak ve 20 a vezmu svoji holku někam k moři
JUN JOSEF
(Ford Mustang, 9. 12. 2007 12:48)hošici to je uz moje kara a necumte vy vyhulenci XD
tohle mám
(vlastník tohoto auta :-), 3. 12. 2007 16:19)Toto auto je na prodej za 1.500.000 Kč
THLE BUDU MÍT
(GÉJA, 30. 11. 2007 12:35)
ahoj lidi sice vás vůbec neznám sem v balíku jako svina c hchtěl bych tohle auto pořídit mému šoférovi máme takovou sračku.jezdí to jenom 240km/h a to jezdí pomalu když mám od státu dovolený jezdit víc no a chtěl bych se zeptat nakolik by to tak višlo gík za odpověd
nevim
(nevim, 28. 9. 2009 19:52)