Ford přepracoval Mustanga k uložení motoru Big block v roce 1967 a Carroll Shelby přepracoval Shelby Mustang. Kladl důraz více na image a vzhled než na celkový výkon. V tomto roce byl GT 350 nabízen s, nyní už dobře zavedeným, motorem Small block 289 cid poskytujícím 306 koní. Přibyl však model GT 500 s motorem.Big block 428 cid. Rok 1967 by také byl posledním rokem,kdy byly Shelby Mustangy vyráběny v letištním hangáru továrny společnosti Shelby-American v Los Angeles v Californii. Nájemní smlouva vypršela a bylo také těžké nalézt dodavatele sklolaminátových součástí. Californie byla najednou příliš daleko od Detroitu.Výroba se proto pro rok 1968 přemístila do montážní linky A.O. Smith ve městě Ionia,stát Michigan.
Shelby Mustang 1967 měl delší příďovou část kapoty s novou mřížkou chladiče, osazenou novým shelbyho emblémem stočené kobry, umístěným na levé části mřížky. Nová sedmipalcová dálková světla byla umístěna vedle sebe uprostřed mřížky. Ale díky tomu ,že v některých státech toto uložení bylo nelegální, byla světla později přemístěna do krajních částí mřížky. Kapota byla vybavena nasávací kapsou která přiváděla vzduch do sání, a tento průduch tvořil centrální ohyb kapoty. Mřížované otvory za nasávačem daly každému na vědomí že auto je vybaveno klimatizací. Boční nasávací kapsy byly tvarovány k odvodu vzduchu k brzdám. Boční nasávací otvory na zadním C sloupku sloužily k odvodu vzduchu z kabiny auta. Nápad k použití nasávacích kapes byl převzat z Fordova závodního modelu GT-40. Znak stočeného hada se objevil nad bočními pruhy na zadní části předního blatníku. Nápadné „Le Mans“ pruhy přes kapotu byly opět na přání a objednat si je bylo možno u prodejce. Zádní světla byla převzata z modelu 1967 Cougar, a koncový spoiler byl začleněn do víka zavazadelníku. Záď Shelbyho byla zakončena vypouklým víkem nádrže se stočeným hadem a stejný emblém byl umístěn na pravém horním rohu spoileru.
Interiér obsahoval vybavení deluxe s novým otáčkoměrem, cejchovaným do 8000, a novým tachometrem končícím číslicí 140 MPH. Nastavovací bezpečnostní pásy byly součástí standardního vybavení, ale nyní zvýrazněny nefunkčním ramenním navijákem.Ramenní pás byl tedy uvolněný. Díky špatné opravitelnosti a vyššímu točivému momentu kterým GT-500 disponoval, byla automatická převodovka C-4 nahrazena vylepšeným masívním modelem C-6. Pro zesílení modelu GT-350 byl opět nabízen kompresor Paxton. Na začátku produkce byl nabízen prodejcům pro modely GT-500 motor 427 cui - jako speciální nabídka. Pro rok 1967 byla navržena zároveň nová,exklusivní celohliníková výpletová 15 palcová kola „Star-Mag“ navržená firmou Kelsey-Hayes. Dále byla nabízena 15 palcová deseti paprsková hliníková kola. Shelby Mustang ročníku 1967 je často vyhledáván pro svou kombinaci elegance a výkonu.
Komentáře
Přehled komentářů
to auto bych neprodal ani náhodou prostě americká síla :D
fort
(boris, 28. 10. 2007 12:21)fort mustang je neprekonatelnej mit ji doma tak sem vysmatej
ford mustang gt 500
(frantisek sentivan, 24. 10. 2007 16:47)jo fakt dobra karka lita dobre
mustang
(erdo, 5. 10. 2007 12:21)ja tomu to autu rikam gt motor- hrapos polni 15 valec vzduchem chlazeny dere asfalt
super mustang
(reno, 9. 9. 2007 15:31)
zdarec lidi nevím jak vy ale
Ford Mustang Shelby GT 500 Eleanor
JE NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ -NEVÍTE NÁHODOU KDO BY TAKOVÝ AUTO PRODAL
Eleanor
(Jírka, 25. 5. 2007 18:09)Eleanor je moje láska a nejlepší auto na světě není jen tak ně jaké obyčejné auto
faro
(saja, 20. 11. 2006 13:15)no jestli chces tak ho na me prepis,ale tet fakt dost dobry faro ale este par uprav a je k nezahozeni a bejt tebou tak ho neprodavam
brm brm
(nixdorf, 29. 11. 2007 20:45)